صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

جمهوری اسلامی قصد اعدام محمد قبادلو زندانی سیاسی را دارد!

جمهوری اسلامی قصد اعدام محمد قبادلو زندانی سیاسی 22 ساله که زیر شکنجه مجبور شد اعتراف کند که ماموران سرکوبگر رو با پیکانش زیر گرفته رو دارد.

کلارا بونگر عضو پارلمان آلمان و کفیل محمدقبادلو از همه برای نجات جان این جوان بیگناه درخواست کمک کرده! به گفته شهریار شمس زندانی سیاسی محمد قبادلو رو منتقل کردن رجایی شهر و کانال تلگرام ۱۵۰۰ تصویر هم از در خطر بودن این جوان زندانی خبر داده است.

محمد قبادلو از داخل زندانی پیامی که قسمت اولیه اون («درود به مردم شریف ایران!!! )شبیه پیام جاوید نام نوید افکاریست به ایرانیان پیام داده است! محمد قبادلو از داخل زندان چنین پیامی داده بود:

«درود به مردم شریف ایران، محمد قبادلو هستم، آخرین تیرمون هم که از مجاری قانونی جمهوری اسلامی ایران زدیم اثری نداشت و اعاده دادرسیمون رو هم رد کردند، قراره من به حکم خالی از شرافت و عدالت قضات پرونده اعدام بشم….»

 

کلارا بونگر عضو پارلمان آلمان و کفیل محمد قبادلو :

«باخبر شدم که دیوان عالی حکم اعدام محمد قبادلو را تایید کرده است. او حالا تحت خطر اضطراری اعدام است. لطفا کمک کنید تا برای او توجه جلب کنیم و از این اعدام غیرعادلانه جلو گیری کنیم.» لطفا از هر طریق که میتوانید صدای محمد باشید شرافت مادر این جوان زندانی هم از همه برای نجات پسرش درخواست کمک کرده!