صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

قصد تخریب چهره مردمی شهبانو فرح پهلوی و پرنسس نور پهلوی بعد حضور ایشان در جلسه سنای فرانسه توسط رسانه وابسته رژیم DorrTV شبکه دُرّ تی وی

1 min read

همانطور که در ماه های گذشته دیدن بعد از شروع جنگ اوکراین رسانه های غربی تمام ظرفیت خود را بسیج کردند و بودجه را به سمت رسانه ها بردند تا روس ها را به زمین بزنند.
گاهی شاهد بودیم که در اخبار و تاب نیوزها انقدر که درباره جنگ اوکراین صحبت میکنند ، تا راجب ایران و رژیم خونخوار اسلامی و سوال پیش آمد که چه اتفاقی افتاده تا اینها هم وزن شدند؟

لازم به یاد اوریست در جریان اعتراضات مردمی اخیر در کشور بعضی از رسانه های وابسته به رژیم در خارج از کشور ، در ابتدا به بدنبال آرام کردن اوضاع به صورت نرم و کمرنگ ساختن رویداد بودند و این موضوع برای رسانه های داخلی رژیم جدید بود.

رسانه های وابسته به روحانیت اسلامی در خارج از کشور در این اعتراضات و کشتار ها ، آبروی رسانه ای خود را خرج کردند و در این بین تکنیک خبری رسانه های خارجی هیچ نوآوری نداشت و متاسفانه رسانه های دیگر نیز در این بحران کمی غفلت کردند و همه ظرفیتهای رسانه های خارجی رژیم از لندن نشین این است که نشان دهند خاندان پهلوی کارش تمام است که تا به امروز با مقاومت مردم ایران موفق نشده اند.

لازم به یاداوریست دیر زمانی‌ است که وزارت اطلاعات ایران ایادی خود را همچون مهره های شطرنج در صفحه سیاسی تلویزیونهای خارج کشوری جا به جا می‌کند تا در بزنگاههای حساس افکار عمومی میلیون‌ها ایرانی‌ گریخته از جهنم آخوندی را بنفع رژیم سمت و سو دهند

در حاشیه حضور شهبانو پهلوی سناریوی جدیدی توسط رژیم دنبال می‌شد و هدف آن برای تخریب چهره مادر ایران زمین در اقدام به ضبط مصاحبه ای کوتاه توسط عناصر رژیم در قالب یک خبرنگار به نام اصلی ماهرخ حافظی از عناصر رژیم در فرانسه که سالهاست با سایت اصلاح طلب دُرّتی وی و اینفو صوفی متعلق به یک روحانی تندرو به نام سید مصطفی آزمایش که قبلا همه مردم از موضوع دارایی ۱ میلون پوندی و ارتباط با باند احمدی نژاد در رسانه های مختلف در روز های گذشته مطرح شده ، صورت پذیرفت !

یک حرف راست هم از آخوند زاده وحید بهشتی dorrtv لندن بشنو؛ همه قاتلها در قلبشان عاشق “حاج قاسم” هستن.

 

 

و همانطور که همگان دیدم با تلاش لابی های رژيم هیچکدام از رسانه های بزرگ در لندن حضور شهبانو فرح پهلوی و پرنسس نور پهلوی را پوشش ندادند و تاکتیک بعدی رژیم جهت کمرنگ نشان دادن این موضوع و ایجاد برگ برنده برای نشان دادن قدرت کامل علی خامنه ای در خارج از کشور با سناریو سازی و  از طریق ضبط یک مصاحبه کوتاه در اتمام مرام سنا فرانسه و در لابلای برنامه مصاحبه دیگر خبرنگاران سایت های مختلف حاضر در محل با شهبانو , توسط ماهرخ حافظی از سوی سایت وابسته به اطلاح طلبان رژیم در فرانسه صورت گرفت تا برگه برنده دیگر برای رژیم اسلام رقم بخورد .

بیانیه رسمی پیروان سلسله دراویش گنابادی

 

 

 

ماهرخ حافظی پیشینه؛

فرناز «ماهرخ حافظی»رد پای زنی که اطلاعات ارزشمندی درباره پرونده مرگ قاضی منصوری را داشته بیشتر بشناسید

ما اعضای سایت صدای طهران (صدای طهرون)به مناسبت شصت و دومین روز در حمایت از انقلاب مردم ایران و قتل عام شدگان اخیر بر آن شدیم که با افشای ایادی رژیم در خارج کشور و ادای احترامی به همه آن ستارگان تابناک میهن و شعله‌های فروزان راه آزادی کرده و یاد و خاطر‌شان را گرامی‌ بداریم
برای ما که در اتحاد زندانیان سیاسی , مردم ایران گرد هم آمده ایم افشای عوامل رژیم در خارج به منزله کنار زدن پای رژیم در داخل از گلوی مردم است و آنرا ضرورت و مکمل این مرحله از مبارزات مردم ایران میدانیم .
ما مطمئن هستیم که روح آن شهدا از افشای همدستان قاتلین‌ آنها شاد خواهد شد افشاء و کنار زدن یاران و مدد رسانان به فاشیست ترین حکومت تاریخ ایران خواست قلبی همه مردم، تمامی آزادیخواهان و مختل کردن سیستم عصبی رژیم ستمگر آخوندی در خارج کشور است.

 

بعضی‌ از این افراد در مواردی برای سیاه سازی آنچنان به رژیم میتازند که هر مخالف واقعی‌ را به شگفتی وا میدارد و این همان پاشنه آشیل اصلی‌ فریب مردم توسط این افراد است تا در مواقع حمله به اپوزیسیون همه چیز عادی جلوه کند ونقشه اصلی‌ رژیم با ضریب بالا یی از موفقیت بر آورده شود .
برای شور بخشیدن به این شو‌های نمایشی رژیم عده‌ای عناصر خود از داخل کشور را نیز وارد این بازی کرده که گاه و بیگاه در این تلویزیونها‌ ظاهر میشوند و خط جمهوری اسلامی را پیش میبرند سه تن از شناخته شده‌ترین آنها : “مهدی خزعلی‌ ،سید مصطفی آزمایش و وحید بهشتیDorrTV شبکه دُرّ تی وی با سرمایه ۱ میلون پوندی  ”هستند.

اولی مهدی خزعلی‌ ؛ در نزدیک‌ترین حلقه امنیتی رژیم در صف سوم نماز میت برای قاسم سلیمانی پشت سر خامنه‌ای نماز میت می‌‌خواند و عکس و فیلم آن را به سراسر دنیا مخابره میشود ، دو روز بعد تلویزیونهای خارج کشوری از بی‌ بی‌ سی‌ تا جمشید چالنگی برای مصاحبه با او به رقابت می‌‌پردازند.

 

دومی‌ سید مصطفی آزمایش رواحنی با سرمایه ۱ میلیون پوند  ؛ به زبان الکن گفته تمام حرفها و مصاحبه‌هایم با صلاحدید وزارت اطلاعات انجام می‌گیرد و برای دفاع از این نظام اسلامی اگر لازم باشد سلاح به دست میگیرم  و کلاس تفسیر قران در فرانسه دارد .با این سوابق تلویزیونهای خارج کشوری مثل من و تو و بی‌ بی‌ سی‌ مصاحبه با این کارگزار رژیم را نوعی اعتبار برای خود میدانند.

وحید بهشتی DorrTV سایت دُرّ تی وی
این جانور بسیجی‌ امنیتی با همه شبکه‌های داخلی‌ به صورت غیر مستقیم در ضدیت با اپوزیسیون مصاحبه می‌کند با این همه از شناخته شده‌ترین چهره های حامی‌ رژیم ایران در بریتانیا است که در لندن زندگی می‌‌کند . او ارتباط خوبی مهاجرانی مشاور وزیر ارشاد رژیم ایران  و همچنین با اقای کدیور در بی بی سی داشته است . وحید بهشتی با عضویت  ساختگی در دراویش گنابادی به بی بی سی فرستاده میشود  و او در اصل برادر زن مصطفی آزمایش روحانی ساکن فرلنسه میباشد تا مسئله حضورش در رسانه های خارج کشور توجیه شود .او یکی‌ از لابیهای سر سخت رژیم و دشمن همه آزادی خواهان است که در بر نامه ”بی بی سی ”صندلی مخصوص داشت

بعد از روی کار آمدن ترامپ تمامی‌ افراد رژیم نشان ، از جمله این مزدور از صدای آمریکا رانده شدند .از آن پس تلویزیون بی‌ بی‌ سی‌ برای او فرش قرمز پهن کردند . خود را دراویش گنابادی پیرو دکتر نور علی تابنده متوفی و یا گاهی اصلاح طلب و یا گاهی جمهوری خواه معرفی‌ کرده اما در مقابل همه کنشهای واپس گرایانه و جنایتکارانه رژیم واکنش مثبت دارد و از همه عملکرد‌های ضد ایرانی‌ رژیم از واگذاری دریای خزر تا قرارداد در حال تنظیم با چین و سرکوب واتنشار اخبار سراسر دروغ و دادن چراغ سبز برای قتل عام علیه پیروان دراویش گنابادی دفاع می‌کند .او خود را موظف میداند تا از همه تصمیمات خامنه‌ای و برادر زنش سید مصطفی آزمایش را در خارج کشور بصورت موازی دفاع کند. او مطلقا و در هیچ برنامه‌ای از دفاع غیر مستقیم رژیم در رابطه با زدن اتهام به دراویش گنابادی کوتاه نمی‌‌آید زیرا دفاع از فشار بر دراویش گنابادی و قطب اخیر دراویش گنابادی را بعد از اخراج برادرزنش مصطفی آزمایش از دراویش گنابادی را توسط یک حکومت ستمکار و فاسد را مسولیت تاریخی‌ خود میداند.

 

علی‌ علیزاده
نوزاد بی‌بی سی‌
محل زیست: بی‌ بی‌ سی‌ ،تلویزیون رژیم برنامه مخصوص سپاه ومیهمان ویژه پوریا زراعتی پاسدار خبر نگار اتاق خبر منو تو

از شاهکارهای بی‌ بی‌ سی‌ ؛ خلق و ارائه این موجود نیمه انسان و تمام فاشیست است دفاع او از رژیم آنچنان تهوع آور بود که بی‌ بی‌ سی‌ هم تاب او را نیاورد و وقتی‌ با پرچم حزب الله نیروی فاشیستی لبنان عکس یادگاری گرفت او را اخراج کرد اما این مزدور به دلیل بی‌ شرافتی علیه خالق خود بی‌ بی‌ سی‌ هم موضع گرفت ونوشت: “هیچ چیزی مثل کرونا پروپاگاندای استعماری بی‌ بی‌ سی‌ فارسی را بی‌ آبرو و رسوا نکرد.
*قاسم سلیمانی «نماد اقتدار سخت و نظامی» ایران در دنیاست.
*رهبر ایران خامنه‌ای«معمار بزرگ امنیت ملی ایران»است
*هدف آقای خامنه ای چه بود؟ آیا ساختن بمب اتم بود؟ نه‌! رسیدن به تکنولوژی بالقوه بود برای گرفتن تضمین امنیتی؛
*قهرمان من مصدق نیست که با زبان لیبرال بخواهد مقابل غرب بایستد و بعد هم خودش شکست بخورد و هم شکستش مقدمه بیست و پنج سال بندگی ایرانیان بشود و سر آخر هم در احمدآباد در تنهایی و تبعید دفن شود. قهرمان من آیت الله خمینی است”
*علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه یافتن جنگ تحمیلی پس از آزادسازی خرمشهر را یک تاکتیک صحیح نظامی توصیف کرده وترکیه و عربستان را مقصران اصلی جنگ سوریه معرفی می کند. وی با مقایسه میان ایران و ترکیه، ادعای استفاده از خشونت در فتنه ۸۸ را نادرست می داند.
این بسیجی‌ ذوب شده در ولایت بعد این اظهارت میهمان ویژه پوریا زراعتی میشود و در استودیو منو تو حضور پیدا می‌کند تا با تریبونی که در اختیارش میگذارند منویات خامنه‌ای را به گوش همه برساند.
اینها شمه‌ای از اظهارات این عامل رژیم در بی‌بی سی‌ ومن و تو است که در لندن گفته شده و در تابناک و مشرق و باشگاه خبر نگاران جوان وابسته به سپاه منعکس شده و به عنوان تزریق توهم به خورد جامعه داده شده است.

برای ادای احترام به همه شهدا ،برای اجرای مسئولیت هایمان در مقابل مردم و برای مبارزه با شیاطین حاکم بر میهنمان این وظیفه ماست که زمان و تلاشمان را صرف افشای این مزدو ران و دشمنان مردم ایران کنیم.

منبع:

زندانیان سیاسی ایران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.