صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

یک حرف راست هم از آخوند زاده وحید بهشتی dorrtv لندن بشنو؛ همه قاتلها در قلبشان عاشق “حاج قاسم” هستن.

1 min read

پشت پرده مالی باند سید مصطفی آزمایش مالک DorrTV شبکه جهانی دُرّ تی وی و برادر زنش و وحید بهشتی با سرمایه یک میلیون پوندی

24 نوامبر ۲۰۲۲

که لازم به یاد آوریست انجمن شهری در تمام اروپا توسط شهرداری ها برای افراد بازنشسته مکانی میباشد که  برای گزراندن وقت تعیین میشود و هزینه های کرایه گردهمایی سالآنه را شهرداری ها پرداخت میکنند

اصلی ترین نقابی که سیدمصطفی آزمایش از آن استفاده میکند، نقاب حقوق بشری است، ایشان خود را بنیانگذار انجمن شهری و جهانی پاسداشت حقوق بشر میداند و این انجمن در حقیقت  لابی اصلاح طلبان ایران بوده و به ظاهر در حال فعالیتهای حقوق بشری است. اما نگاهی به عملکرد این انجمن نشان میدهد که این انجمن تقریباً در هیچ مورد حقوق بشری موفق نبوده، الا موارد معدودی که افرادی را که به اصطلاح «کمک کرده» و ایشان را به استخدام خود درآورده است. امثال خانم فروغ کسین، ماهرخ کسین، داوود مهراد جم و امیر لباف عضو سابق لشکر فاطمیون قم

خانم فروغ کسین، ماهرخ کسین، افشین ساجدی و امیر لباف عضو سابق لشکر فاطمیون قم

و یکی از اعضای و خدام سید مصطفی آزمایش حجت الاسلام سعیدگودرزی ایست که در اصل یک روحانی تندرو ساکن ایران بوده و سابقا در قم تحصیلات حوزوی داشته و از اعضای سابق انجمن حجتیه بوده که با هدف اصلی، دفاع از اسلام در مقابل بهائیت و تلاش برای «فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر» در سال ۱۳۳۲ به رهبری یک روحانی شیعه به نام شیخ محمود حلبی تأسیس شد و بعد ها حجت الاسلام سعیدگودرزی با حضور و توبه از اعمال گذشته خود در حضور زنده یاد حاج یوسف مردانی از بزرگان دراویش گنابادی به ظاهر توبه کرده بود . ولی بعد از جریان گلستان هفتم بعلت گزارش در حال و ادم فروشی  فعالین دراویش بی گناه در شب محل درگیری گلستان هفتم در همان آخرین لحظات برای مدیران سایت مجذوبان ساکن در محل وبقیه دراویش هویدا گشت ,این موضوع تا جایی پیشرفت که همکاری حجت الاسلام سعیدگودرزی با سیستم امنیتی داخل و با حراست زندان  برای اعتراف گیری از مدیران سایت مجذوبان برای بقیه دراویش گنابادی لو رفت و بعد فوت دکتر تابنده از دراویش اخراج و تمام رسانه ها را تا به امروز با دروغ پردازی از طریق لابی سید مصطفی آزمایش فریب داده و خود را زندانی عقیدتی معرفی نموده است که تمامی مدیران سایت مجذوبان نور در زمان زندان حتی با وی حرف هم نمیزدنند چون هویت اصلی حجت الاسلام سعیدگودرزی ادم فروش سیستم امنیتی لو رفته بود و امروز با رفیق حمام و گلستانش حجت الاسلام سید مصطفی آزمایش همکاری دارد.

لازم به یاد اوریست :دیر زمانی‌ است که وزارت اطلاعات ایران ایادی خود را همچون حجت الاسلام سعیدگودرزی مهره های شطرنج در صفحه سیاسی تلویزیونهای خارج کشوری جا به جا می‌کند تا در بزنگاههای حساس افکار عمومی میلیون‌ها ایرانی‌ گریخته از جهنم آخوندی را بنفع رژیم سمت و سو

دهند.

افشاگری اقای رضا ملک در مورد وحید بهشتی

 

بعضی‌ از این افراد در مواردی برای سیاه سازی آنچنان به رژیم میتازند که هر مخالف واقعی‌ را به شگفتی وا میدارد و این همان پاشنه آشیل اصلی‌ فریب مردم توسط این افراد است تا در مواقع حمله به اپوزیسیون همه چیز عادی جلوه کند ونقشه اصلی‌ رژیم با ضریب بالایی از موفقیت بر آورده شود .
برای شور بخشیدن به این شو‌های نمایشی رژیم عده‌ای عناصر خود از داخل کشور را نیز وارد این بازی کرده که گاه و بیگاه در این تلویزیونها‌ ظاهر میشوند و خط جمهوری اسلامی را پیش میبرند

حجت الاسلام سعیدگودرزی که از اعضای سابق انجمن حجتیه ساکن بروجرد 

 

 

 

برادر زدن آخوند اصلاح طلب (مصطفی آزمایش)وحید بهشتی مدیر DorrTV شبکه  دُرّ تی وی لندن

 

حجت اسلام سید مصطفی آزمایش مالک DorrTV شبکه  دُرّ تی وی در فرانسه

شفافیت مالی در کشورهای اروپایی جزو مهمترین مواردی است که در کارها رعایت میشود. به طور مثال در بریتانیا وب سایتی وجود دارد به نام GOV.UK این سایت در دسترس همگان است، کافی است وارد این سایت شده و در قسمت جستجو عبارت Companies یعنی شرکتها را وارد کنید، به صفحه دیگری هدایت میشوید که در آن صفحه میتوانید با وارد کرد نام یکی از مؤسسین یا نام شرکت در خصوص شرکتهای مختلف جستجو کنید. اگر در این صفحه در قسمت جستجو نام Azmayesh را وارد کنیم، میبینیم که آقای آزمایش در بریتانیا که محل اقامت او نیست پنج شرکت به ثبت رسانده، این شرکتها عبارتند از:
1- در تی وی با مسئولیت محدود
2- انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر با مسئولیت محدود
3- آزمهر با مسئولیت محدود
4- مرکز تبادلات فرهنگی
5- محرابی با مسئولیت محدود.
سید مصطفی آزمایش مالک DorrTV شبکه  دُرّ تی وی و جمع دوستان محدودش در اینترنت به قول خودشان لجن پراکنی میکنند، بعد از اخراج وی از دراویش گنابادی به طور دائم مشغول انتشار اخبار کذب و دروغ و اتهامات بی پایه و اساس برای بزرگان دراویش گنابادی و عاشقان واقعی مکتب دراویش ساکن خارج و داخل کشور است. از این مرد با شهامت، مربی! و معلم و سخنران و دانشمند! محترم دعوت میکنیم به جای زدن برچسب به دیگران بر اساس شواهد و مدارک صحبت کند و به سئوالات پاسخ دهد.

 

آقای آزمایش، شما که در فرانسه اقامت دارید، جریان چیست که پنج شرکت ثبت شده در بریتانیا دارید؟

شما که بر اساس آنچه مشهود بوده، در چاپخانه پدرزن خود کار میکردید، سرمایه لازم برای ثبت این شرکت ها را در کمتر ۸ سال از کجا آوردید؟ و البته سئوالات دیگری نیز هست که به مرور خواهیم پرسید، در پست های بعدی به طور منظم یکی یکی این شرکت ها را به استناد سایت رسمی دولت بریتانیا بررسی میکنیم.
آقای آزمایش تا قبل بازنشستگی خود پرسنل و کارگر چاپخانه پدرناتنی همسر خود بوده، بعد از بازنشستگی! به عنوان کارگر بازنشسته، یک شبه دارای حداقل پنج شرکت با مبالغ هنگفت سرمایه می¬شود! در تمام شرکتها، آقای آزمایش یک شریک دارد، آقای مهرداد نورانی،

آقای مهرداد نورانی چه صفاتی دارد که موجب شده آقای آزمایش ایشان را به عنوان شریک اقتصادی انتخاب کند؟

بنابراین خوب است آقای مهرداد نورانی شریک مالی حجت اسلام سید مصطفی آزمایش را بشناسیم. مادر آقای نورانی سابقا از سوی آقای آزمایش مأمور جمع آوری وجوهات شرعی فقرا بوده که بعد از مدتی کوتاه از دراویش گنابادی اخراج شد ! تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.

برای اینکه این خانم با کمالات را بشناسیم باید مصاحبه این خانم با شبکه BBC فارسی در خصوص اعمال محدودیت و فشار روی قطب وقت سلسله گنابادی آقای دکتر نورعلی تابنده را دوباره نگاه کنیم، این خانم که در ظاهر جزو دراویش سلسله بودنند و تعهد رعایت حدود را برای حفظ جان بزرگان دراویش که در ایران را به ظاهر داشتند چون دراویش گنابادی شبکه بی بی سی را نه تنها مدافع و بلکه همچون بقیه ایرانیان همسو با سیاست های  رژیم ایران دانسته و به رسمیت نمیشناسند ، در این مصاحبه بدون رعایت کمترین رعایت شان مخالفت آقای دکتر نور علی تابنده قطب وقت دراویش دراویش گنابادی شرکت کرد و موجب ناراحتی و تأثر شدید آقای دکتر نورعلی تابنده شد!

شرکتهای آخوند سید مصطفی آزمایش مالک DorrTV شبکه  دُرّ تی وی حسب گزارشات داده شده به اداره مالیات بریتانیا  در حال ضرردهی مداوم است و علیرغم کاهش سرمایه و ضررهای درشت، فعالیتها ادامه دارد. چطور ممکن است کسی سرمایه خود را در کاری بگذارد که مرتب ضرر میدهد؟ و برای این ضررها چاره جویی نکند؟

جز اینکه این اعلام ضررها غیر واقعی به دولت بریتانیا و اداره مالیات ان کشور برای فرار از مالیات و پولشویی است؟ و سرمایه این شرکتها از منابعی به غیر از زحمت و تلاش بدست آمده یا که از داخل ایران تامین شده؟

مستندات اولین شرکت حجت اسلام سید مصطفی آزمایش مالک DorrTV شبکه  دُرّ تی وی که به اداره مالیان دولت بریتانیا گزراش شده ,واضح و آشکار نشان میدهد آقای آزمایش که وضع مالی خوبی نداشته و حتی نمی¬توانسته که برای خود در فرانسه کسب و کار مستقلی ایجاد کند و طبق قانون کارگری فرانسه از چاپخانه شوهر مادرهمسر خود، آقای مهدوی بازنشسته میشود، چطور به صورت یک شبه توان سرمایه گذاری های پانصدهزار و یک میلیون پوندی در بریتانیا را پیدا میکند؟ و از ضررهای مستمر هیچ به روی خود نمیاورد؟ تنها جواب منطقی این است که این نگرانی در خصوص تأمین سرمایه ندارد!


بد نیست وضعیت سلسله درویشی گنابادی را از دید آقای آزمایش بررسی کنیم!

بعد از اخراج وی از دراویش گنابادی توسط بزرگ وقت دراویش گنابادی …از نظر ایشان تنها شخص مورد تأیید حضرت آقای مجذوبعلیشاه، آقای آزمایش بوده!!! و تمام نمایندگان دیگر ایشان تحمیلی بوده اند!! تمام مشایخ این سلسله همه مأمور و گزینه های اطلاعات رژیم ایران بودند!!! فاجعه گلستان هفتم برای اینکه حضرت آقای مجذوبعلیشاه وادار شوند تا حکم عزل آزمایش را نوشته و امضا کنند به راه افتاده!! حضرت آقای مجذوبعلیشاه حتی به قیمت شهادت خودشان دست از حمایت از آقای آزمایش برنداشتند! توبیخنامه ای که حضرت آقای مجذوبعلیشاه خطاب به آقای آزمایش نوشتند در حقیقت تشویق و تأیید نامه بوده و هیچکس متوجه این حقیقت نیست الا آزمایش و معدود کارمندان ایشان و کسانی از ایشان حقوق دریافت میکنند برای خواندن متن ها آماده شده در مصاحبه های در کانال ایشان..
این سوال پیش میاید که ایا تبلیغات آقای سید مصطفی  آزمایش به نفع خودش جز توهمات ایشان نیست. این فرضهای من درآوردی آقای آزمایش را به هر عقل سلیمی بدهیم و تقاضا کنیم که تحلیل کنند، سازنده این فرضها را دروغگو و روان پریش خواهد دانست!
در قسمت اول این پست، پنج شرکت متعلق به  سید مصطفی آزمایش را به طور اجمالی معرفی کردیم. اولین شرکت در آن فهرست شرکت در تی وی است.

 

به آدرس آخوند سید مصطفی  آزمایش و سمت ایشان در این شرکت توجه شود، شرکت در تی وی که کارش تهیه برنامه های تلویزیونی است، ایشان یکی از دو نفر مؤسس این شرکت با سمت معلم است. آدرس آقای نورانی و آزمایش در این شرکت یکی است. در ادامه وضعیت مالی این شرکت را بررسی میکنیم. همانطور که قبلاً شرح دادیم، این اطلاعات از سایت رسمی دولت بریتانیا استخراج شده , و قابل رویت برای همگان میباشد

 

بنا به ادعا اگر باشد، آقای آخوندسید مصطفی آزمایش و وحید بهشتی برادر زنش  ادعا میکند DorrTV – شبکه  دُرّ تی لندن وی بیش از ده سال است مشغول به فعالیت است و بلکه بیشتر، اما طبق سایت رسمی دولت بریتانیا این شرکت در سال 2017 تأسیس شده. تصویر فوق نشان میدهد وضعیت مالی شرکت در سال تأسیس چطور بوده و در ادامه صورت وضعیت مالی سالهای بعد:

 

کسانی که در امور حسابداری وارد هستند تحلیل کنند و به دیگر دوستان بفرمایند که این DorrTV – شبکه  دُرّ تی لندن در چه وضعیتی از نظر مالی هست. علیرغم کاهش فوق العاده تراز مالی، DorrTV – شبکه  دُرّ تی لندن به فعالیت خود ادامه داده! به عبارت ساده یعنی حقوق و دستمزد برنامه ساز و مجری و عوامل صحنه همه از جیب پرداخت شده، سئوال مشخص ما از یک آخوند دون پایه سید مصطفی آزمایش و وحید بهشتی برادر زنش در مورد جیب است، آقای آزمایش جیب شما به کدام منبع وصل است که تمام این ضرر و زیان خم به ابروی شما نیاورده؟ هزینه تأسیس این شرکت از کجا آمده؟ آقای نورانی؟ یا مادر مکرم ایشان؟ ایشان از کجا آورده؟

این شبکه DorrTV – شبکه  دُرّ تی لندن و اینفو صوفی وابسته به اصلاح طلبان که غیر از خودتان کل دراویش گنابادی ساکن اروپا و عالم و آدم را وابسته و مزدور میدانید، خود این سرمایه را از کجا آوردی؟ 

سید مصطفی آزمایش و وحید بهشتی برادر زنش در چه حال هستند؟
از اینها گذشته، تعداد شرکتهای ثبت شده ایشان با شراکت و سرمایه¬گذاری آقای مهرداد نورانی آنقدر زیاد است که کمی عجیب می¬نماید.

 

آقای آزمایش و وحید بهشتی در حوزه های مختلفی از یوفولوژی تا مدیتیشن و از کاسه تبت تا دف و نی و از عرفان اسلامی تا عرفان تبتی خود را صاحبنظر میداند.

 

اما در عمل فقط تخصص ایشان برای فحاشی در اکانتهای فیک اینستاگرامی و توهین و ایجاد فشار روانی و ترور شخصیت پیروان دراویش گنابادی ایست که طبق فرمان زنده یاد دکتر نور علی تابنده با قطب محترم جدید دراویش گنابادی جناب آقای مهندس جذبی  تجدید عهد ایمانی کرده اند و در رسانه به عنوان مدافع دراویش گنابادی و تاثیرگذار بوده ساکن اروپا و کانادا و ایجاد لجن پراکنی بر علیه بزرگان فقرای گنابادی و به استحلال کشیدن قیام مردم ایران طبق دستور و هدایت سازمانی تهران این شبکه با برپایی دروغ پردازی تمام و انتشار ضبط کلیپ با کانال های بسیار تندرو اسلامی در مالزی که هویت آنها در واقع مورد بحث بسیاری از فعالین رسانه است.

اقای سید مصطفی آزمایش و وحید بهشتی شرکت آزمهر که شما در آن سمت سخنران دارید و آقای نورانی سرمایه¬گذار، با سرمایه یک میلیون پوندی تأسیس شده، چنین حجمی از سرمایه¬گذاری جالب توجه است. بخصوص که شفافیت مالی در کشورهای غربی خیلی مورد توجه است. از این مبلغ بزرگ که بگذریم حوزه عملکرد این شرکت باز هم خیلی عجیب است. آقای آزمایش در عرصه املاک و مستغلات چه میکنند؟

 

این بیت از مشاهده عملکردسید مصطفی آزمایش به ذهن متبادر میشود:

از هر کرانه تیرِ دعا کرده‌ام روان
باشد کز آن میانه یکی کارگر شود

 

منبع : دراویش گنابادی ایران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *