صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

ماحصل اسپرم نجس « رژیم اسلامی » را بشناسید:« سید مصطفی آزمایش » مالک درُتیِ وی کیست ؟/عکس

1 min read

این نخستین بار است که بر خلاف سنت یک‌صد و پنجاه ساله سلسله نعمت اللهی گنابادی، بعد از تعیین قطبیت بعدی این سلسله که توسط قطب قبلی داده شده است, فردی (مصطفی آزمایش)که از پیروان  سابق دراویش بوده, با انتخاب دکتر تابنده قطب قبلی مخالف و دست به ساختن سناریوی قتل و فتنه پراکنی وتهمت به فعالین دراویش گنابادی نموده با افرادی مشکوک درفضای مجازی و چند کانال که منتسب به وزارت اطلاعات رژیم و اسامی جعلی ,نقل قول از سمت پیروان سلسله دراویش گنابادی و جو سازی میکند.

لازم ذکر است , که خود سید مصطفی آزمایش در حد و جایگاه انتخاب قطب جدید را در بین پیروان دراویش گنابادی نداشته و از نوادگان سلطانعلیشاه، شیخ مشهور و متنفذ این سلسله نیست.

با درگذشت دکتر نورعلی تابنده قطب سلسله نعمت‌اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی حالا بنا بر وصیت او مهندس سید علیرضا جذبی طباطبایی از شیوخ شناخته شده این سلسله، مهندس معمار و استاد پیشین دانشگاه به عنوان قطب دراویش گنابادی منصوب شده است.

 

این نخستین بار است که بر خلاف سنت سلسله نعمت اللهی گنابادی، قطبیت این سلسله توسط قطب قبلی به کسی داده می‌شود و مصطفی آزمایش و همسرش شرمان بهشتی  که از خانواده تابنده و نوادگان سلطانعلیشاه، شیخ مشهور و متنفذ این سلسله هم نیستند…به آن اعتراض داشته ودر فضای مجازی شروع به توهین به خانواه زنده یاد دکترنورعلی تابنده نموده و انتشار اخبار دروغ علیه پیروان سلسله دراویش گنابادی ساکن اروپا که بنابروصیت دکتر تابنده با قطبیت جدید تجدید بیت نموده و لازم به ذکر است که همه اعضای باند اودرداخل کشوربوده و یک فرد پناهنده درصربستان که برای دریافت اقامت پناهندگی و برادر زن خود وحید بهشتی (که در پی افشاگری رضا ملک )، از اعضای وزارت اطلاعات رژیم در انگلستان صورت میپذیرد .

YouTube player

 

این انتخاب با وصیت نورعلی تابنده، مجذوب علیشاه، صورت گرفت. متن وصیت او مبنی بر جانشینی ثابتعلیشاه به عنوان قطب سلسله دراویش نعمت اللهی سلطانعلیشاهی در بیدخت گناباد نیز خوانده شده.

YouTube player

 

پیش از این قرائت متن وصیت نیز کلیپ ویدئویی از نورعلی تابنده در بستر بیماری منتشر شد که در آن به صراحت گفته بود: «همه مشایخ محترمند، ولی شیخ محترم منظور در اینجا، کسی است که به عنوان جانشین معین کرده ام، و آن آقای جذبی هستند».
اگرچه تلاش مصطفی آزمایش با نام های مستعار و جو سازی هم درباره انتخاب ثابت علیشاه در فضای مجازی در بین گروه‌هایی موسوم به این فرقه تبهکار در فرانسه ( درُتی تی وی – اینفو صوفی – شب تاب نیوز ) مطرح شده است اما تاکنون، نام فرد دیگری به جز سید علیرضا جذبی قطب جدید دراویش به میان نیامده است.
و پیروان مکتب دراویش گنابادی هیچ واکنش خاصی از سوی بزرگان حال حاضر دراویش به باند ۵ نفره مصطفی آزمایش و اهمیتی نداده اند .

 

 

 

 

 

 

 

 

فقط تنها واکنش بزرگان سلسه دراویش گنابادی در فایل صوتی منتسب به سید علیرضا جذبی ایست ، که مصطفی آزمایش را با لحنی بصورت بسیار بی اهمیت از گروه دراویش گنابادی غزل کرده که در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بوده است و علت آن هم رفتارهای مشکوک این فرد در راستای از بین بردن اتحاد دراویش ، و همکاری موازی وی با سیستم امنیتی داخل ایران و عملا با اهداف سازمانی رژیم در ۴۰ گذشته ، در ایجاد سناریو سازی قتل دکتر تابنده 90 ساله توسط خانواده اش و دروغ پردازی ( خصوصا بعد درگذشت دکتر نور علی تابنده) ، تفرقه در دراویش عنوان گردییده است.

 

 

 

 

تا پیش از سید علیرضا جذبی برای بیش از یک و نیم قرن قطب‌های سلسله دراویش گنابادی فرزندان سلطان محمّد گنابادی ملقب به سلطانعلی شاه بودند، کسی که چنان برای گسترش این سلسله تلاش کرد که پس از او عنوان سلطانعلی شاهی نیز به پیوست نام این گروه از درویشان اضافه شد. سلطان محمّد گنابادی فرزند ملاّ حیدر محمّد، اهل بیدخت گناباد، جد نورعلی تابنده و قطب سی‌و‌چهارم سلسله نعمت‌اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی بود.

نورعلی تابنده از شناخته شده‌ترین قطب‌های دروایش گنابادی در جامعه است. او مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را در نیم قرن گذشته انجام داد و با طیف نیروهای ملی مذهبی رابطه خوبی داشت.

 

 

تعلیم و تربیت اولیه نورعلی تابنده تحت سرپرستی پدرش «محمد حسن بیچاره بیدختی» ملقب به صالح علیشاه بود. او در موطن خویش، گناباد، مقدمات علوم اسلامی را فرا گرفت و همچنین هیئت قدیم و نجوم را نزد پدر آموخت. سپس برای ادامه تحصیلات به تهران رفت.
او پس از پایان دوران مدرسه در دانشکده حقوق دانشگاه تهران تحصیلات دانشگاهی را ادامه داده و در سال ۱۳۲۷ در رشته حقوق قضایی به دریافت درجه لیسانس موفق شد و همزمان مطالعه و تحقیق را در معارف اسلامی خصوصاً فقه و اصول نزد استادان فن بالاخص برادر بزرگ خود سلطان حسین تابنده ملقب به «رضا علیشاه ثانی» آموخت و در کلاس‌های درس محمود شهابی و سید محمد مشکوه و محمد سنگلجی شرکت کرد.
نورعلی تابنده وکالت چهره‌های سیاسی بسیاری را به عهده داشت. او از جمله در دوران پهلوی وکالت آیت الله پسندیده، برادر امام خمینی و آیت الله طاهری که بعدها امام جمعه اصفهان شد را بر عهده داشت. بعد از انقلاب نیز وکالت افرادی چون عباس امیر انتظام در کارنامه وکالتش به چشم می‌خورد.

 

منبع؛ سایت رسمی دراویش گنابادی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.