صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

ماحصل« اسپرم اسلامی » را بهتر بشناسید:« سید مصطفی آزمایش » مالک درُتیِ وی کیست ؟

1 min read

روحانی هزار چهره برای تمام فصول سیاسی 

بیشینه مصطفی آزمایش و سازمان مجاهدین خلق ایران

در نگاه اول این امر بسیار عجیبی است، یک صوفی، یک درویش با یک سازمان سیاسی نه چندان خوشنام و دارای سوابق منفی ارتباط داشته باشد؟ اما نگاهی به گذشته و بیوگرافی سید مصطفی آزمایش نشان میدهد او آماده برقراری هر نوع ارتباطی با هر کسی هست!

مرحوم آزمایش پدر، که در اصل لامکان نام داشت، پس از فوت همسر اول خود، برای آنکه فرزندان بی مادر نمانند با خادمه منزل ازدواج کرد و مصطفی آزمایش حاصل این پیوند است.

تنها فرزند خادمه منزل بودن برای او تفاوت ایجاد میکرد و موجب ناراحتی او شد، این در حالی است که این مطلب هیچ ایرادی نداشت ولی برای او موجبات حسادت به فرزندان همسر اول پدر را ایجاد کرد.

تصویر  شرمان بهشتی همسر آزمایش و وحید بهشتی برادر زن آزمایش وحید بهشتی ساکن لندن 
تصویر  شرمان بهشتی همسر آزمایش و وحید بهشتی برادر زن آزمایش وحید بهشتی ساکن لندن

سید مصطفی آزمایش مقارن با کودتای 57 اسلامی او از ایران خارج شد و یکی از برادرانش به جرم عضویت در سازمان مجاهدین اسلامی توسط رژیم جمهوری اسلامی اعدام شد که همان دستاویزی وی برای گرفتن اقامت از کشور فرانسه بوده و در آنجا ساکن شد و بعدها اعلام کرد که در دانشگاه لیون فرانسه موفق به گذراندن دوره دکترا شده ،اولا هیچ استاد و محقق معتبر یا چهره علمی شناخته شده ای از این دانشگاه پیدا نکردیم.

و دوما بعد از تماس با این کالج در پی پیگیری و مکاتبات چند تن از دراویش ,بخش مدیریت فارغ التحصیلی ان دانشکده رسما اعلام کرد که هیچ گونه مدارکی مبنی بر دانشجو دکترا بودن  مصطفی آزمایش در ارشیو ان دانشکده وجود ندارد .

جالب اینجاست که سید مصطفی ازمایش  حتی استاد راهنمای خود را برای تز نامعلوم  دکترای اسلام شناسی  , شخصی به نام نیکیتا الیسیف شرق شناس روسی بوده که حوزه تخصصی او شرق شناسی بوده و نه اسلام شناس بخصوص تشیع ,معرفی میکند

 

مصطفی آمایش در هیچ دانشگاه یا مرکز تحقیقاتی تا به امروز  موفق به اشتغال نشده است  و شغل وی تکثیر جزوات و چاپ مطالبی که افراد به مغازه او میاوردند بوده است

و لازم به ذکر است که هیچ گونه مدرک نیز در مورد استناد تحصیلات عالی وی و هیچ مرکز تحقیقاتی یا دانشگاه معتبر از وی وجود ندارد.

 

پس از حضور در فرانسه سعی کرد با نزدیک شدن به سازمان های سیاسی چپ ایرانی نام و شهرتی برای خود دست و پا کند که موفق نشد. در همین دوران بود که پس از سرخوردگی از عدم پیشرفت در سیاست دوباره به یاد سلسله گنابادی افتاد و در مجالس این سلسله در پاریس حضور یافت و با همسر دوم خود شرمانه بهشتی که از نظر خانوادگی از خدمه و از اعضای رده بالای سازمان مجاهدین خلق بود آشنا شد. این آشنایی منجر به ازدواج این دو شد.

 

در سال 1377 در جریان سفری که آقای دکتر نورعلی تابنده با لقب مجذوب علیشاه قطب وقت دراویش گنابادی به اروپا و کشور فرانسه آمده بودند سید مصطفی آزمایش بعد از سالها توبه از کارهای قبلی خود در خدمت دکتر تابنده و گرایش به عرفان اورد ,به او فقط فرمان فقط مجاز نماز اعطا نمودند یعنی او میتوانست در جمع صوفیان پیشنماز باشد که بعدها این فرمان لغو شد و امید این بود که این فرمان موجب دلگرمی و پیشرفت او در مراتب عرفانی شود

اما از همان زمان به بهانه انواع کنفرانسها و سمینارها و سمپوزیوم های عرفانی با استفاده از کمکهای خیریه مادی پیروان دراویش گنابادی که به رسم امانت از طرف دراویش اروپا به وی داده شده بود و قرار بود که به بنیاد خیریه رضا داخل ایران که هدف ان کمک به دراویش گنابادی بوده,انتقال دهد.

 

ولی با سو استفاده برای تشکیل و برپایی سمینارها و کنفرانسها تأمین کرد به تأسیس انجمن پاسداشت حقوق بشر و شرکتهای تودرتوی دیگر پرداخت که با اعتراض دراویش مواجه شد و بعدها از منابع دیگر سیاسی تلویزیون در تی وی را ایجاد کرد و مدیریت آن را به شخصی به نام وحید بهشتی برادر زن اش که به گفته اقای رضا ملک این فرد افسر نیروی اطلاعاتی ایران است سپرد.

سند افشاگری رضا ملک در مورد رسانه متعلق به آزمایش و وحید بهشتی برادر زن وی 

YouTube player

در ابتدا ایجاد تمام این فعالیت ها به بهانه دفاع از سلسله گنابادی در مقابل فشارهای رژیم حاکم بر ایران وانمود میکرد . اما در عمل او دست در دست نهادهای اطلاعاتی ایران مجری نقشه ای قدم به قدم برای اضمحلال سلسله گنابادی، استفاده از جمعیت دراویش برای ایجاد درگیری و آشوب و در نهایت انتقال رهبری سلسله به خارج از ایران بود تا بعد از آن با وارد کردن فشار بر دراویش، ایشان را وادار به توبه و برگشتن از درویشی کنند.

در این نقشه او از مشکلات مالی شدید روح الله زم و کانال تلگرامی وی آمدنیوز بهره ها برد و به طور هماهنگ سناریوی مخوفی را به جریان انداختند تا وانمود کنند نیروهای امنیتی رژیم ایران قصد بازداشت رهبر سلسله آقای نورعلی تابنده را دارند و با این ترفند موفق شدند بسیاری از پیروان سلسله دراویش گنابادی  را به محل سکونت قطب دراویش خیابان گلستان هفتم پاسداران بکشانند و در نهایت با تحریکات وی در DorrTV و و پوشش اخبار توسط زنده یاد روح الله زم در آمدنیوز و بقیه رسانه ها به اعتبار روح الله زم , درگیری بین نیروهای امنیتی و دراویش شکل گرفت و پس از دو بار درگیری، این تشنجات منجر به حصر دکتر نورعلی تابنده شد و از همان زمان آزمایش در کانالهای تلگرامی و خبرگزاری و تلویزیون خود اعلام نمود ,تصمیمات و دستورات کتبی صادره از سوی آقای نورعلی تابنده چون در حصر هستند فاقد اصالت است و به این ترتیب سعی کردند تا تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها را از قطب وقت به خود منتقل کند که در آن برحه با افشاگری  توسط علی سعیدی که یکی از پیروان دراویش گنابادی نزدیک به دکتر تابنده رهبر وقت دراویش گنابادی و ساکن دانمارک در رسانه های خارج از کشور و با هماهنگی با زنده یاد دکتر نور علی تابنده  و متعاقبا  عکس العمل به موقع آقای دکتر تابنده باند سید مصطفی آزمایش و این برنامه ها با شکست مواجه شد.

 

نقش سید مصطفی آزمایش در برنامه ترور انتقال روح الله زم از پاریس به اردن

 

بنابر شاهدان نزدیک به زنده یاد روح الله زم او در برنامه ربایش و انتقال روح الله زم از پاریس به اردن همراه با همسرش شرمانه بهشتی شواهد زیادی بنابر به تشویق و اطمینان امنیتی به زنده یاد روح الله زم در سفر به عراق که به روح الله قبل از سفر تماس داشته و به او روح الله گفته شده بود که بنابر استعلام  وحید بهشتی از رطرق همسرش که در احزاب سیاسی چپ انگلستان سمت دارد .که در رابطه با سفر روح الله برای وی امن خواهد بود ,تا روح الله برای انتقال پول برای تشکیل تلویزون آمدنیوز به عراق سفر کند  .

لازم به یآداوریست شیرین نجفی ارتباط بسیار نزدیکی با وحید بهشتی داشت و همانطور که همگان شاهد اتفاق دستگیری زم در  عراق و اردن تحویل نیروهای اطلاعاتی ایران بوده و بعد به داخل ایران منتقل و محاکمه و اعدام شد. همزمان وحید بهشتی و سید مصطفی ازمایش  رنگ عوض کردند و با این برنامه ها خود را فامیل خانوادگی روح الله زم و در تمام رسانه های خود او را به ظاهر شهید خواند و رژیم حاکم بر ایران را برای آنچه او جنایت خواند محکوم کرند.

پس از شکست در پروژه انتقال رهبری سلسله به فرانسه که با درایت و قاطعیت آقای دکتر نورعلی تابنده میسر شد و ایشان در چندین پیام کتبی و ویدیویی جانشین مورد نظر خود آقای مهندس علیرضا جذبی با لقب طریقتی ثابت علیشاه را معرفی نمودند و اکثریت قاطع دراویش رهبری ایشان را پذیرفتند و اطاعت کردند، در یک برنامه شیطانی دیگر، پروژه اضمحلال سلسله را دوباره شروع کرد و با تلاش برای جا انداختن یک رهبر غایب به نام درویش وارسته با سوءاستفاده از سخنان آقای دکتر نورعلی تابنده با رهبر فعلی سلسله به مخالفت پرداخت.

 

نقش مصطفی آزمایش در جهت ایجاد اختلاف و جذب دراویش گنابادی به سازمان مجاهدین خلق

 

او در صفحات جعلی اینستاگرامی که توسط تیم رسانه ای او کنترل میشود به تعریف و تمجید از سازمان مجاهدین خلق پرداخت و تلاش میکند

تصاویر اعضای باند مجریان شبکه در تی وی  مصطفی آزمایش در اروپا 

تا این سازمان مجاهدین خلق را به عنوان حامی دراویش معرفی نموده و افراد جوان دراویش را به سمت این سازمان جلب و جذب کند.

 

سند:

یکی از اعضای تیم رسانه ای آزمایش که از تعادل ذهنی و عقلی کافی برخوردار نیست در یکی از کلیپ ها کنترل مشاعر خود را از دست میدهد و به این برنامه آزمایش اعتراف نمود

 

لیک فیلم لو رفته دادرش فتحی از اعضای باند حجت اسلام سید مصطفی آزمایش و منابع مالی وی :

دادرش فتحی ؛ از شرکای تجاری مصطفی آزمایش در تشریح اهداف سازمان مجاهیدن خلق ایران .. – YouTube

 

دادرش فتحی (دکتر دادرش فتحی صفار هرندی ساکن مالمو و از اعضای تیم ازمایش  ) در این کلیپ میگوید ؛حجت اسلام سید مصطفی آزمایش تلاش دارد تا افراد جوان دراویش گنابادی را به سوی سازمان مجاهدین جلب کند و با این کار دو هدف را حداقل به طور همزمان دنبال میکند از یک سو با جلب افراد جوان به سازمان مجاهدین به این سازمان که به شدت پیر شده و جاذبه خود را برای عضویت از دست داده، کمک میکند از سوی دیگر با عضو شدن جوانان دراویش در این سازمان سیاسی به نیروهای واپسگرای درون نهادهای اطلاعاتی ایران کمک میکند تا دراویش گنابادی را به عنوان یک نیروی مهاجم سیاسی قلمداد کنند و برنامه حذف فیزیکی و نسل کشی دراویش را در ایران به طور گسترده کلید بزنند.

دادرش فتحی ساکن دانمارک و یکی از اعضای تیم رسانه ای آزمایش که از تعادل ذهنی و عقلی کافی برخوردار نیست و به شدت اصرار و علاقه دارد تا با ضبط و پخش کلیپ از خود در اینستاگرام به آزمایش خدمت کند در یکی از کلیپ ها کنترل مشاعر خود را از دست داد و به این برنامه آزمایش اعتراف نمود، البته وی در کلیپهای بعدی با تکذیب این که کنترل مشاعر خود را از دست داده، این اعتراف را تکذیب کرد اما سمت و سوی کارهای آزمایش و سوابق او در ایجاد درگیری بین دراویش و نهادهای امنیتی ایران نشان میدهد او فروشنده ای است که کالایی در سبد خود ندارد و روی مال و جان دراویش گنابادی قیمت گذاشته است.

منبع : احمد مردانی از پیروان دراویش گنابادی کرج