صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

شکایت رسمی آقای سید منصور حسینی از پیروان دراویش گنابادی از مزدور حمید قره قزلو و سایت پروپاگانداچی , موسوم به در تی وی

1 min read

 جمهوری اسلامی در طول حیات چهل و اندی ساله‌ی خود ثابت کرده که از هیچ تلاشی برای خاموش کردن ندای دگراندیشانی که با سیاست‌های تبعیض‌آمیز و ضدحقوق بشری آن مخالف‌اند  فروگذار نکرده است. بدیهی است که در امتداد چنین تکاپویی هر روز تجربه‌ی بیشتر آموخته و روش‌های پیچیده‌تری را به کار بسته است. نه تنها تجربه‌ی نیم‌قرن سرکوب که فرورفتن هرچه بیشتر در آغوش روسیه -که سابقه‌ای طولانی در به زنجیر کشیدن آزادی بیان دارد- نیزاین امکان را فراهم نموده تا روش‌های شیطانی مورد استفاده‌ی خود را گسترده کند. یکی از شیوه‌هایی که از زمان شوروی تا روسیه‌ی امروزی ذهن‌آشنای همه‌ی آزادیخواهان و اندیشمندان دنیا بوده راه اندازی کمپین اشاعه‌ی اطلاعات نادرست برای انحراف افکار است.

اینکه جمهوری اسلامی برای تداوم و بقای خود به چه حیله‌هایی دست زده و می‌زند، موضوع بحث این یادداشت نیست زیرا همگان به این ترفندها آگاه‌اند. نکته‌ی تأسف‌بار مورد نظر، همراهی گروهی  که به طمع پول یا مقام به این ماشین تخریب اجازه‌ی نابودی آزادی بیان و دگراندیشی را داده‌اند. پس از انتشار دروغ پراکنی توسط صادراتی حمید قره قزلو و سایت پروپاگانداچی  مرتب به از اعضای سابق امنیتی رژیم , موسوم به در تی وی و اینفو صوفی , ذر پی نشر اکاذیب علیه اقای منصور حسنی از پیروان دراویش گنابادی ساکن کانادا , وکیل ایشان رسما علیه باند صادراتی حمید قره قزلو و سایت پروپاگانداچی رژیم متعلق به مزدور مصطفی آزمایش اقدام قانونی کرد که به شرح زیر میباشد .

مزدور صادراتی حمید قره قزلو

آگوست ٢٠٢٢
‏قابل توجه: آقای حمید قره گزلو

جناب آقای قره گزلو
موضوع: افترا علیه آقای سید منصور حسینی
ما به وکالت از آقای سید منصور حسینی «آقای حسینی» در رابطه به موضوع فوق اقدام می کنیم.
در اواخر ژوئن ۲۰۲۲ میلادی یا حوالی آن، شما در اجلاس ائتلاف بین المللی آزادی مذهبی که به مدت سه روز – هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی – بین ۲۸ ژوئن تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ میلادی در واشنگتن دی سی برگزار شد «اجلاس» شرکت کردید. در این اجلاس مهم چه از نظر وسعت و چه از نظر برجستگی افراد، تعداد زیادی از اشخاص ، از جمله نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، مایکل پمپئو، وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده، و ده ها تن از سناتورها و نمایندگان کنگره و زنان کنگره آمریکا ، شرکت کردند «حضار».
در طول اجلاس، شما یک ویدیو – ده دقیقه و پنجاه و هفت ثانیه – را برای حضار به نمایش گذاشتید که توسط یک خانم ناشناس روایت می‌شد و تصاویر و کلیپ‌هایی را نشان می‌داد که ظاهراً مرتبط با محتوای ویدیو بود (ویدئو شماره ۱).
خانم راوی مدعی شد که رژیم اسلامی ایران («رژیم») به‌ویژه دیکتاتور ایران، علی خامنه‌ای، در سلسله صوفیان گنابادی نفوذ کرده و آن را تصرف کرده است. راوی در ادامه ادعا کرد که در فوریه ۲۰۱۸ یا حدوداً، رژیم از طریق عوامل نفوذی خود، از جمله ده‌ها هزار بسیجی که خود را صوفی گنابادی وانمود می کردند، رهبر صوفیان گنابادی، آقای تابنده را در حبس خانگی قرار داد و نهایتاً پس از دو سال مسموم کردن مکرر او، او را ترور کرد.
در مدتی که خانم راوی ادعاهای فوق را مطرح
می¬کرد، تصویری از آقای حسینی (دقیقه ۸) به نمایش درآمد که نشان می داد موکل ما یکی از بسیجی¬های ادعایی ایرانی است که وانمود می¬کند صوفی گنابادی است. ویدئوی مذکور در ادامه در شبکه های اجتماعی از جمله در اکانت¬های اینستاگرام در تی وی (پرل تی وی)، اینفو صوفی، دادرش فتحی، افشین ساجدی، یوتیوب و کانال تلگرام در تی وی، توییتر آقای قره گزلو و و غیره پخش شد.
علاوه بر مورد فوق، در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ یا حدوداً، شما ویدیوی دیگری – چهار دقیقه و سی و هشت ثانیه – از خودتان به اشتراک گذاشتید که در آن گزارش اذعان نمودید که درباره ۴۳ سال ستم رژیم و همینطور درباره حمله وحشیانه به صوفی های گنابادی، ترور ادعایی سه تن از رهبران صوفی گنابادی و دستگیری غیرقانونی بسیاری از صوفیان در ایران صحبت کردید. شما ادعا کردید که در اجلاس سران، نقاب از چهره ۷ نفر از عوامل رژیم که ظاهراً در فعالیت های فوق الذکر نقش داشته اند، برداشته اید. تصویری از موکل ما مجدداً نشان داده شد (زمان ۱:۲۲)، که به این معنی است که او با این فعالیت‌های بی‌رحمانه مرتبط بوده است «ویدیو شماره ۲». مشابه ویدیوی اول، ویدیوی شماره ۲ نیز در رسانه های اجتماعی از جمله در اکانت های اینستاگرام در تی وی (پرل تی وی)، اینفو صوفی، دادرش فتحی، افشین ساحدی، یوتیوب و کانال تلگرام در تی وی، توییتر آقای قره گزلو و غیره پخش شد.
این اتهامات افتراآمیز که بی‌اساس تلاش می‌کرد تا آقای حسینی را با رژیم مرتبط کند، اتهامات سنگینی است که به اعتبار موکل ما لطمه می‌زند و همچنان ادامه دارد. علاوه بر حضار در اجلاس، هم ویدیوها و هم زیرنویس¬های مفصل آن در معرض دید حداقل صدها هزار نفر، اگر نگوییم میلیون ها نفر، قرار گرفته است.
موکل ما بدینوسیله از شما می‌خواهد که فوراً از هرگونه ادعا و یا اظهار نظر بیشتر علیه ایشان در همه پلتفرم‌های ارتباطی خودداری کنید.
علاوه بر این، موکل ما فوراً می‌خواهد که در تمامی پلتفرم¬های ارتباطی، به‌ویژه در حساب اینستاگرام، یوتیوب، پیام‌رسان تلگرام و شبکه های آنلاین، بیانیه انصراف و عذرخواهی ارسال کنید. از جمله در اکانت¬های اینستاگرام در تی وی (پرل تی وی)، اینفو صوفی، دادرش فتحی، افشین ساجدی، یوتیوب و کانال تلگرام در تی وی و توییتر آقای قره گزلو که در آن ویدئوها به اشتراک گذاشته شده است.

دکتر  دادرش فتحی ساکن دانمارک عضو باند وحید بهشتی 
دکتر  دادرش فتحی ساکن دانمارک عضو باند وحید بهشتی 

 دادرش فتحی ساکن دانمارک عضو باند وحید بهشتی  

آقای حسینی در صورت عدم تمکین شما نسبت به پیگیری همه راههای قانونی و مناسبی که در اختیار ایشان است اقدام خواهد کرد.
ضمناً کلیه حقوق آقای حسینی از جمله حق مطالبه خسارات وارده به ایشان محفوظ است.
باتشکر،
‏ EME Professional Corp.
جوئل اتین،
وکیل دادگستری،
آدرس: شماره ٢ الد انگلیش لین، مارکام، انتاریو، کانادا، کد پستی : L3T 2T9

شکتیت دراویش از سایت وزارت اطلاعات رژیم در تیو ی