صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

انتشار شایعه همزمان آکنده از دروغ و اخبار جعلی در سایت پروپاگانداچی وزرات اطلا عات رژیم , موسوم به “اینفوصوفی ” علیه فعال رسانه ای حقوق دراویش گنابادی علی سعیدی

1 min read
انتشار شایعه همزمان آکنده از دروغ و اخبار جعلی در سایت پروپاگانداچی وزرات اطلا عات رژیم , موسوم به “اینفوصوفی ”

 

انتشار شایعه , آکنده از دروغ و اخبار جعلی با تیتر درشت”علی سعیدی (اسم جاسوسی نیما) نفوذی صادراتی میان فقرای گنابادی خارج از کشور” دراویش گنابادی یکی در سایت پروپاگانداچی وزرات اطلا عات رژیم , موسوم به “اینفوصوفی ” و همزمان اخبار های دیگری دروغ علیه بزرگ دراویش ,همراه با یک تحلیل دوپهلو به قلم فردی – که خود را یکی ازپیروان دراویش گنابادی معرفی میکند

 

 

 

 

جوابیه –

جمهوری اسلامی در طول حیات چهل و اندی ساله‌ی خود ثابت کرده که از هیچ تلاشی برای خاموش کردن ندای دگراندیشانی که با سیاست‌های تبعیض‌آمیز و ضدحقوق بشری آن مخالف‌اند فروگذار نکرده است. بدیهی است که در امتداد چنین تکاپویی هر روز تجربه‌ی بیشتر آموخته و روش‌های پیچیده‌تری را به کار بسته است. نه تنها تجربه‌ی نیم‌قرن سرکوب که فرورفتن هرچه بیشتر در آغوش روسیه -که سابقه‌ای طولانی در به زنجیر کشیدن آزادی بیان دارد- نیزاین امکان را فراهم نموده تا روش‌های شیطانی مورد استفاده‌ی خود را گسترده کند. یکی از شیوه‌هایی که از زمان شوروی تا روسیه‌ی امروزی ذهن‌آشنای همه‌ی آزادیخواهان و اندیشمندان دنیا بوده راه اندازی کمپین اشاعه‌ی اطلاعات نادرست برای انحراف افکار است.

تحلیل علی سعیدی فعال دراویش گنابادی در رابطه عملکرد دولت مراجع دینی در ایران در مورد بیماری کرونا – YouTube

اینکه جمهوری اسلامی برای تداوم و بقای خود به چه حیله‌هایی دست زده و می‌زند، موضوع بحث این یادداشت نیست زیرا همگان به این ترفندها آگاه‌اند. نکته‌ی تأسف‌بار مورد نظر، همراهی گروهی از خودفروشانی است که به طمع پول یا مقام به این ماشین تخریب اجازه‌ی نابودی آزادی بیان و دگراندیشی را داده‌اند. داستان چنین افرادی یادآور داستان کودکانه‌ی «بزبز قندی» است؛ داستان ساده‌ای که در عین اینکه همدم دوران خردسالی همه‌ی ما بوده، حقیقتی مهم را در دل خود نهفته دارد و آن اینکه برای نفوذ به داخل خانه‌ای باید خود را به شکل دوست و همرنگ اهل خانه درآورد.

این کاری است که سال‌هاست جمهوری اسلامی به یاری مزدوران خود انجام داده؛ مزدورانی که وطن و هموطنان خود را به ازای دریافت چند پول سیاه فروخته‌اند. نفوذ در اپوزیسیون و تضعیف موقعیت آن، برنامه‌ای است که سال‌هاست دنبال می‌شود. اپوزیسیون ضعیف، خطری را متوجه رژیم نمی‌کند.

از جمله این گرگ‌های درنده‌ی در لباس مادر مهربان می‌توان به آقایان مصطفی آزمایش و وحید بهشتی اشاره کرد. این دو مدتی است که همه‌ی تلاش خود را برای انحراف افکار درباره‌ی من به کار برده‌اند. هدف از نوشتن این یادداشت، پاسخ به اکاذیب آنها نیست زیرا ـبرخلاف آنها- بجای پیگیری اغراض شخصی، به دنبال برداشتن نقاب از چهره‌ی این افراد برای کمک به آزادیخواهان و نجات آنها از دام‌های این قبیل خودفروختگان است. بنابراین به استناد «چون که صد آمد نود هم پیش ماست»، وقتی دگراندیشان و آزادیخواهان به ماهیت پلید آنها پی ببرند بطور حتم و یقین نادرست بودن اظهاراتشان درباره‌ی من هم ثابت خواهد شد.

https://www.youtube.com/watch?v=M9ieo_S04h8&t=1160s

با توجه به چنین دیدگاهی فقط به طرح چند پرسش اکتفا می‌شود؛ پاسخ به این پرسش‌ها به‌راحتی می‌تواند موضع افراد را مشخص کند زیرا «آفتاب آمد دلیل آفتاب»:

۱. آقایان مصطفی آزمایش و وحید بهشتی برادر زن ایشان عضو دراویش نیستند زیرا بنا به اسناد موجود قابل ارائه از این گروه عزل شده‌اند. آیا آنها مدرکی دارند که نشان دهد هنوز جزو دراویش هستند؟

مصطفی آزمایش بعد پرواز زنده یاد دکتر نور علی تابنده به طمع جانشینی دکتر تابنده با ساختن هجمه های زیادی علیه جانشین تایین شده از طرف دکتر تابنده به قصد شکاف و ایجاد چند دسته گی بر امد (که بارها از سوی دراویش به او گفته شد که دست از فرافکنی و دروغ پردازی علیه دراویش بر داشته و توبه نماید) , بنابر امر سازمانی که توسط از منابع امنیتی رژیم برنامه ریزی از داخل تهران هدایت و محول شده بود, را شروع به فعالیتهای زیاد در جهت تخریب چهره دراویش خانواده بزرگان دراویش نمود که با واکنش بسیاری از دراویش و پیروان مکتب سلسله شاه نعمت الهی گنابادی ,در برابر بوق تبلیغی باند وی در رسانه های نفوذی در اپسوزیون خارج از کشور که در دو سال گذشته, روبرو شد.

این اسناد واضحی از پیروان دراویش گنابادی برای سند تصویری از دروغگویی آشکار این وبسات عامل نفوذی در میان فقرا لطفا ضمیمه شده را مشاهده فرمایید.

و بعد از آن توسط اقای مهندس جذبی جانشین رهبر کنونی دراویش و مشکلات اخلاقی آزمایش و هکاری وی با سیستم امنیتی ایران با زدن نعل وار در رسانه ها خارج کشور برای فروپاشی این مکتب دراویش عزل شد.

 

انتشار شایعه همزمان آکنده از دروغ و اخبار جعلی با تیتر درشت”علی سعیدی (اسم جاسوسی نیما) نفوذی صادراتی میان فقرای گنابادی خارج از کشور” دراویش گنابادی یکی در سایت پروپاگانداچی موسوم به “اینفوصوفی ” و همزمان اخبار های دیگری دروغ علیه بزرگ دراویش ,همراه با یک تحلیل دوپهلو به قلم فردی – که خود را یکی ازپیروان دراویش گنابادی معرفی میکند- 

 

 

پیش از هر چیز لازم به تذکر است که هیچ درویشی به بعد از قطبش حتی فکر هم نمیکند که چه بسا آن کس که به آن روز کذا، لحظه ای بتواند فکر کند یا فقیر نیست يا بویی از ایمان و ارادت نبرده، همانطور که شاید شما که در گذشته در بیعت قطبی بودید، این تجربه را داشته باشید و اکنون من نیز خود را از شاگردان آقای سید علیرضا جذبی (ثابتعلیشاه)میدانم و فرمان ايشان مطاع تام و جسارت به ساحت مقدسشان را برنتافته و موجب به جوش آمدن غیرت هر درویشی میگردد و آنچه در اینجا می آید نیز از سر همین غیرت است.

برای سند تصویری از دروغگویی آشکار وبسایت اینفوصوفی عامل نفوذی در میان فقرا لطفا ویدئو ضمیمه شده را مشاهده فرمایید.

🔴افشاگری علی سعیدی|| در مورد ;رسانه زرد_در ُتوی || آخوند مصطفی آزمایش IIپاسخ به اتهام های دروغ – YouTube



بدیهی است که آنچه بعنوان جاسوسی مطرح شده و مانور خبری روی آن صورت میپذیرد ، محکوم میباشد، لیکن مهم است که میان اصطلاحات عامیانه يا عباراتی که ناشی از غلبه احساسات باشد با اقرار به انجام هر گونه عملی تفاوت قائل شد و بهره برداری تبلیغاتی يا طرح ترور علی سعیدی که از دیر باز در برنامه های کانا های سازمان اطلاعات سپاه مطرح بوده ، شیوه ای نخ نما و کهنه است که راه به جایی نخواهد برد و نمی توان با مغلطه کاری و سفسطه بازی يا وارونه گویی، به زور و اصرار ، وصله ای را به دیگری چسباند.
با توجه به سوابق سایت اینفو صوفی و در تیوی و شب تاب نیوز متعلق به مصطفی آزمایش قبلی در ساختن حسابهای جعلی در فضای مجازی که بر همگان آشکار و قطعی است (اکانتهای اینستاگرامی چون «رصد فرق و ادیان» ، «Shadow of your Angel» يا «امجد سلطان»)، اين شائبه هر لحظه قویتر میشود اکانتهایی که از آن به عنوان «تهدیدکننده» ياد میشود، صرفاً بمنظور فضاسازی رسانه¬ای، مظلوم نمایی و سوءاستفاده يا سرپوش گذاشتن بر برخی موضوعات ساخته شده علیه پیروان دراویش گنابادی در اروپا است.

شستن و با خاک یکسان کردن دکتر سید مصطفی آزمایش با افشای اسناد ارتباط پشت پرده او با وزارت اطلاعات – YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=-PCkw0Vn8yE


و اظهارات اخیر در فضای مجازی صرفاً در جهت انحراف افکار از صحبت های اخیر آقای رضا ملک در يکی از رسانه های عمومیِ فضای مجازی است که البته آن رسانه هیچ ارتباطی با دراویش نداشته و بنابراین فضاسازیها و هجمه های بیربط را در جهت سوءاستفاده از احساسات و سرپوش نهادن بر آن اتهامات ارزيابی باید کرد و من خود را محق به پاسخگویی از طرف شما میدانم.

 

🔴 افشاگری از رضا ملک فعال سیاسی در مورد شبکه در تی وی ( سایت اینفو صوفی ) متعلق به وحید بهشتی – YouTube


بر هر کودکی نیز پوشیده نیست که اينگونه آسمان ریسمان بافتنها نظیر طرح شکایت در مراجع ذیربط هیچ وجهه حقوقی نداشته و بدیهی است که این ادعاها بر این اساس در هيچ محکمه ای مسموع نبوده و اینگونه اظهارات بیشتر موجب انبساط خاطر آن مراجع خواهد شد.

۲. اگر درباره‌ی پرسش بالا مدرکی در دست دارند منتشر کنند اما اگر چنین مدرکی وجود ندارد و در سلک دراویش وارد نیستند، اطلاعات داخلی دراویش را از کجا و کدام سازمان امنیتی به شما اطلاع داده شده ,که این اتهام سرتا پا دروغ آیا به جز اخاذی شما از علی سعیدی بوده و به چه نیت به دست می‌آورند؟

 

سند اشکار اتهام سرتا پا دروغ و اخاذی از علی سعیدی و دروغ پرداری , خبرپراکنی وابسته به “ساس” – وزارت  اطلاعات رژیم “در تی وی و اینفوصوفی” در فرانسه – در تدارک آتش تهیه برای آماده کردن افکار عمومی جهت به قول خودشان “پرونده سازی علیه مدافعان حقوق شهروندی دراویش” و قبضه اختیار طریقت نعمت اللهی گنابادی توسط “عوامل دست نشانده ” وزارت  اطلاعات رژیم در “در تی وی و اینفوصوفی” برآمده اند!

۳. نشر اطلاعات نادرست (یا همان شایعه) از هر کسی ساخته است اما کار حرفه ای مستلزم ارائه‌ی سند و مدرک کافی و مستند برای اثبات مطلب است. مثلاً اینکه اعلام کنند «علی سعیدی» زاده‌ی زنجان است درحالیکه متولد تهران است و هرگز زنجان نبوده، نیازمند اثبات است. در غیر اینصورت بیانگر این است که هدف، اطلاع‌رسانی نیست بلکه تخدیش افکار علیه آزادیخواهان است. یا اینکه علی سعیدی جز پیروان دراویش گنابادی نیست .”سند آشکار “

https://youtu.be/9tDciitd2-c
دیدار در منزل دکتر نور علی تابنده با علی سعیدی فعال دراویش گنابادی ، در منزل دکتر تابنده سال۱۳۹۲

۴. علی سعیدی چندین مصاحبه با تلویزیون‌های اسرائیلی داشته، دوستان بسیاری هم در آنجا دارد درحالیکه آقایان فوق الذکر مدعی هستند که نامبرده همکار جمهوری اسلامی است. آیا اطلاعات این آقایان از سیستم اطلاعاتی اسرائیل قوی‌تر است یا با فرافکنی سعی دارند برای خود پوششی امن دست و پا کنند؟

 

 

۵. منبع مالی این آقایان برای اداره‌ی شبکه‌ی تلویزیونی «درَ تی وی» چیست؟ باتوجه به هزینه‌ی بالای شبکه‌های تلویزیونی اگر اسپانسر و حامی مالی برای آن وجود دارد به همه معرفی کنند.

 

۶. از همه مهمتر استفاده از ادبیات جمهوری اسلامی برای سرکوب مخالفان و ایجاد شکاف و دودستگی بین آنهاست که درکلام این آقاین موج می‌زند. بعنوان مثال نکته‌ای که با تمام حیله‌گری از چشم آنها مخفی مانده اینکه آقایان آزمایش و بهشتی در مطالب خود نوشته‌اند که علی سعیدی خود را «سلطنت‌طلب» معرفی می کند. نکته‌ی بسیار مهم و قابل توجه این است که درادبیات اپوزیسیون «هوادار پادشاهی» یا «پادشاهی‌خواه» تنها عباراتی است که برای اشاره به کسانی به کار می‌رود که به این سیستم حکومتی معتقدند. «سلطنت طلب» عبارتی است که فقط از طرف جمهوری اسلامی و وابستگان آن به این گروه اطلاق می‌شود تا به خیال خود آنها را تخریب شخصیتی کنند. این نکته‌ی ظریفی است که از چشم رژیم و گرگ‌های داستان بزبز قندی آن به دور مانده است. این گونه است که چنین گرگهایی حتی اگر بتوانند به داخل خانه نفوذ کنند باز هم شکم آنها توسط دلیران آزادیخواه دریده می‌شود. آزادیخواهان و دگراندیشان اجازه نخواهند داد وطن‌فروشان به درون اپوزیسیون نفوذ کنند تا آن را از داخل متلاشی کنند.

تردیدی نیست که این یادداشت کوتاه، نقاب از چهره‌ی مزدوران برمی‌دارد. آنان که مدرکی برای اثبات اکاذیب خود ندارند چاره‌ای جز یاوه‌سرایی و آسمان و ریسمان بافتن وساختن مطالب مفصل ندارند تا شاید به این طریق و با هجمه‌های متکی به دروغ بتوانند به هدف خود برسند درحالیکه حقیقت، کوتاه بیان می‌شود اما تأثیرگذار است چون بر راستی مبتنی است:

کم گوی و گزیده گوی چون درَ

تا ز اندک تو جهان شود پر

برای سند تصویری از دروغگویی آشکار این وبسات اینفو صوفی متعلع به وزرات اطلاعات, عامل نفوذی در میان فقرا لطفا ویدئو ضمیمه شده را مشاهده فرمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=M9ieo_S04h8&t=1160s

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

A Copyright © All rights reserved by Holdingselskab Cvr:4138654 ApS |