صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

جان حسین رونقی در خطر است

ان حسین رونقی در خطر است؛ سکینه رونقی ملکی: حسین رونقی، «مثانه و پروستات» او «دچار التهاب شده و به خاطر اعتصاب غذا، زخم معده‌اش بدتر شده و دیروز مجددا استفراغ خونی داشته است.»

جان حسین رونقی در خطر است

جمهوری اسلامی قصد جان حسین را کرده است. حسین علیرغم وضعیت وخیمش بدون درمان در زندان ماند.

به گفته حسن رونقی، کمیته پزشکی متشکل از «متخصصان کلیه، گوارش و اورولوژی» روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه از طریق اسکایپ برگزار شد و با توجه به «اعتصاب ۴۶ روزه» حسین رونقی، «احتمال ایست قلبی به دنبال اختلال الکترولیتی و نارسایی کامل کلیه در چند روز آینده حتمی است.”

حسین رونقی دیروز مجددا استفراغ خونی داشته است

سکینه رونقی ملکی، خواهر حسین رونقی نیز شامگاه پنجشنبه از تماس این زندانی سیاسی خبر داد و در اینستاگرام نوشت که برادرش «بسیار بی‌حال» است.

 

وی درباره وضعیت جسمانی حسین رونقی نوشت: وی گفت: حالش خوب نیست و بر اساس سونوگرافی و آزمایش‌های انجام شده، دچار هیدرونفروز شده و رفته رفته به طرف تحلیل پیش می‌رود.

به گفته خواهر حسین رونقی، «مثانه و پروستات» وی «ادچار التهاب شده و به خاطر اعتصاب غذا، زخم معده‌اش بدتر شده و دیروز مجددا استفراغ خونی داشته است».

سکینه رونقی همچنین گفت: عضلات ساق پاهایش دچار تحلیل شده و بسیار ضعیف است و زانوی پای آسیب‌دیده‌اش وضعیت بسیار بدی دارد و همان پا از زانو کج شده و نمی‌تواند راه برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.