صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

بیانیه برادران محبوبی به کانال علی جوانمردی در رابطه با دفاع از مزدور امیر لباف

لازم به یاد اوریست چندی پیش کلیپی از کانال آقای علی جوانمردی در رابطه با فحاشی به امیر لباف  که نه تنها از دراویش گنابادی خارج ,بلکه در اصل به  علت قتل سه سرباز عادی نیروی انتظامی در شب گلستان هفتم ( با ماشین پراید که به نام اقای عباس دهقان  بوده) از ایران گریخته ( بنا بر اسناد و شاهدان عینی و فیلم موجود از صحنه ) مرتد در جامعه دراویش گنابادی و مدیران سایت مجذوبان نور اقایان حمید نوری و مصطفی دانشجو گردیده ,منتشر شد.

  و لازم به ذکر هست این فرد سالها از اعضای تیم لشگر فاطمیون و تیم سرکوب شهر قم بوده و سمت هاتی در وزارت اطلاعات شهرستان ورامین را در کارنامه واقعی خود دارد .

 

که این فرد با دروغ پردازی اظهاراتی را با سواستفاده و فقط جهت تحریک احساسات به‌منظور برانگیختن احساسات مدیران ان کانال  و پذیرش استدلال غیر واقعی وی از اصل ماجرا برای انحراف افکار عمومی از اصل ماجرا مبنی بر تهدید وی توسط برداران محجوبی که از پیروان دراویش گنابادی بوده ,اظهار داشت.

هو 121
اینجانبان، فرشید و رسول محجوبی، با دلی شکسته بر آن شدیم که متنی را به رشته تحریر در آوریم. در حالیکه مادر عزیزمان که مورد لطف و مرحمت چندین قطب بزرگوار بوده و به شدت بیمار است و ما به درگاه خدا زجه و ناله میکنیم که شفا یابد، عده ای به ایشان بی احترامی کردند و با کمال تأسف از روی احساس عکس العمل هایی نشان داده شد. از اینرو لازم است که مطالبی را به صورت عمومی و نامه سرگشاده منتشر کنیم. که بیش از این عده ای غوغاسالار از این مطلب سوء استفاده خبری نکنند تا مسایل پیش آمده را تحت پوشش قرار بدهند.
در وهله اول اینکه نهایت ناجوانمردی است که اگر کسی اشتباهی کرد، آنرا منتسب به یک مکتب یا گروهی بکنند. درست مثل اشخاصی که با حرکت متحجران، کل اسلام را زیر سئوال میبرند. و بجز اینکه عده ای از روی سیاسی بازی و هدفمند بودن حرکاتشان سعی بر تخریب یک مکتب داشته باشند، نمیتوان برداشت دیگری کرد.
در وهله دوم اینکه در سلسله علیه نعمت اللهی سلطانعلیشاهی، بزرگان همیشه تأکید مؤکد بر حفظ ادب حتی با دشمنان خدا و سلسله کرده اند. و مشخصاً هم بزرگان این سلسله تذکراتی فرمودند که اینجانبان چون افتخار تجدید بیعت با خلیفه منصوص حضرت مجذوبعلیشاه را داریم و مفتخر به پیروی از حضرت آقای جذبی ثابتعلیشاه هستیم از اینرو از هر گونه بی ادبی که شد اظهار ندامت میکنیم! به این دلیل که این سخنان در این مکتب روا نیست!
باید به عرض برسانیم که گرچه آنها جسارت‌هایی به مادر در بستر ما کردند ولی ما باید به رسم درویشی و فرموده عیسی مسیح که میفرماید: ((با شریر مقاومت مکنید، بلکه هر که به رخسارۀ راست تو طپانچه زند، دیگری را نیز به سوی او بگردان)) و کار اشتباه ما مقابله به مثل با این شریران بود که این اشتباه و عکس العمل را از روی حال و نگرانی که نسبت به حال وخیم مادر داشتیم، نشان دادیم و سوی دیگر صورت را نگرداندیم که تپانچه های ناجوانمردانه آنها را بخوریم. متاسفانه چون مادر مظلوممان که صبورانه درد میکشد و ما شاهد آب شدن او هستیم، و در اوضاع خوبی نیستند، کمی شکننده شده ایم و همین غم و غصه و نگرانی باعث شد که عکس العمل انجام بدهیم که از روی علاقه به مادر بود.
اینجا خطاب ما دو برادر، دراویش حقیقی نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی هستند که افتخار پیروی از سیدناالمعظم و مولاناالمکرم حضرت آقای حاج مهندس سید علیرضا جذبی ثابتعلیشاه ارواحنافداه را دارند.
ما از همه عذر خواهیم چنانچه سخنان ما باعث ناراحتی جمع شد و آنرا به حساب بی تابی ما برای کسالت مادر بگذارید.
ولی آنها که در پی سوء استفاده هستند و در پی شلوغ کاری هستند و میخواهند اذهان عمومی را نسبت به مسایل جاری در سلسله منحرف کنند تا به مقاصد خود برسند و بگویند که همه از این دو برادر اعلام انزجار کنند در جوابشان باید گفت:

باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ
گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ

این درگه ما درگه نومیدی نیست
صد بار اگر توبه شکستی باز آ

و ما هرچقدر گناهکار و مقصر، دست از این درگاه برنمیداریم و آنجا که نمک خورده ایم، نمکدان نمیشکنیم. ما نمک پرورده اقطاب سلسله هستیم و دست از دامانشان بر نمیداریم هرچقدر هم گناهکار باشیم. و خب دعا میکنیم برای آنهایی که در درویشی اشان خدشه ایشان شده و لنگ میزنند.
اینکه حرکات ما را به کل مکتب تعمیم بدهند و از دیگران بازخواست کنند، درست مثل اینست که بگویند که بی ادبی هایی که آقای دکتر آزمایش نسبت به مولای معظم کردند، مربوط است به کل خاندان آزمایش یا همسر ایشان میشود! هرگز چنین چیزی نیست و هر کس مسئول سخنان خودش می‌باشد. در نتیجه سخنان ما نه ربطی به درویشی دارد نه ربطی به مولای معظم حضرت آقای جذبی ثابتعلیشاه دارد نه ربطی به پدر بزرگوارمان جناب آقای محجوبی رشیدعلی دارد.
ما هم منزجر هستیم از بی ادبی که درویشی همه ادب است ولی بشر جائز الخطاست و بجز صاحب الزمان هیچ کس معصوم نیست و ما از همه نامه سیاه تر.
در خاتمه باید عرض کنیم که هیچگونه تهدیدی در کار نبوده و اگر از روی عصبانیت صحبتی شده که آنهم مربوط به کسالت مادر بوده، دارای هیچ جنبه عملی نبوده! که اشخاصی از آن سواستفاده خبری کنند یا در پرونده هایی تشکیل دادند این دروغ را موجب تسریع آن کنند و ما بی ادبی های این اشخاص نسبت به پدر بزرگوارمان و مادر مظلوممان را سپردیم به خداوند متعال و امیدواریم به مدد باطن پیر، خداوند به ما قدرت صبر و تحمل بیشتری بدهد. و نظر پیر مرهمی باشد بر دل خونین و سوخته ما.
قبل از بدرود، دعا میکنیم که این جماعت فرصت طلب هم به راه راست هدایت شوند.
از تمام فقرای عزیز التماس دعای عاجزانه داریم که برای شفای مادر عزیزمان دعا کنند.
دولت حضرت ثابتعلیشاه ‌پاینده باد
فرشید و رسول محجوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

A Copyright © All rights reserved by Holdingselskab Cvr:4138654 ApS |