صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

نژاد پرستی در دولت خانم مته فردریکسون دانمارک یک ارزش محسوب میشود

1 min read

به گزارش رسانه های مخالف دولت دانمارک ,خانم آیت از پدر و مادر خارجی تبار در دانمارک بدنیا امده است و در دانمارک بزرگ شده است ولی طبق قوانین جدید بورژوازی علیه خارجی تباران که توسط  دولت مته فردریکسون در سه سال گذشته تصویب شده است و به علت اینکه خانم آیت  قبل از هجده سالگی در دانشگاه قبول شده و در حال گزراندن دوره دکترا میباشند .

به استناد و طبق قوانین جدید برای خارجیان تسویب شده از طرف دولت  ,اداره مهاجرت دانمارک به این خانم اعلام کردن که هیچ وقت شانس دریافت اقامت دائم و یا تابعیت دانمارک رو ندارد.

لازم به توضیح است که سیاست جدید دولت دانمارک جلوگیری از تحصیلات عالی خارجی تباران را با طرح قوانین سال گذشته دولت دانمارک را در پیش گرفته است ,حال انکه در گذشته , موسسات آموزش عالی دانمارک طیف وسیعی از فرصت ها را در اختیار دانشجویان خارجی قرار می داد. تمامی برنامه های آموزشی دانمارک از کیفیت عالی برخوردار بوده و اعتبار بین المللی دارند. بیش از پانصد برنامه آموزشی به زبان انگلیسی ارائه می شد. ولی متاسفانه در طرح جدید 2021 اموزش عالی در دولت خانم  مته فردریکسون کلیه رشته های به زبان انگلیسی در دانشگده ها ممنوع شد .

لازم به یاداوریست که قوانین و سياست؛ بورژوازي بسیار وحشتناکی  ,علیه خارجی تباران توسط دولت ایشان در سه سال گذشته ایجاد شده است و هدف این قوانین عملا جلوگیری از گرفتن شهروندی دانمارک برای خارجی تباران را فراهم کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.