صدای طهران

سایت آگاهی، مبارزه، دموکراسی

فایل صوتی جلسه لو رفته وزارت اطلاعات ایران برای آموزش اعضای یگان ویژه جهت سرکوب و قتل عام مردم ایران در اعتراضات

فایل صوتی جلسه لو رفته وزارت اطلاعات رژیم نحوه عملکرد اطلاعات یگان ویژه حکومت ایران از زبان مسعود صدر الاسلام

بیوگرافی فرد سخنران در جلسه:

 

نام مستعار:مسعود صدر الاسلام
نام اصلی:طاها طاهری
ثروت: بیش 3 میلیون دلار 
سابقه: بازجوی قدیمی وزارت اطلاعات ایران

مسعود صدر الاسلام فرد بلافاصله بعد از۲ خرداد از جانب حزب موتلفه اسلامی ایران در وزارت به جانشینی معاونت اطلاعات ناجا ایران منصوب شد!
در جنایت کوی دانشگاه تهران که منجر به قتل عام دانشجویان معترض بدست, نیروهای امنیتی ایران شد ،

لازم به یادآوردیست :مسعود صدر الاسلام همان فردیست که فرمان حمله به سمت معترضین , از پشت بیسیم های سراسری نیروی انتظامی را به تیم های امنیتی حاضر در آن محل با فریاد دستورداد و بعد از آن لحظه نیروهای امنیتی ایران شروع به قتل عام دانشجویان کوی دانشگاه تهران را کردند.
در جنایت سال ۸۸ رژیم درایران برای سرکوب مردم معترضان در خیابان های ایران مسعود صدر الاسلام ضمن هدایت سرکوب های معترضین، در محل انتقال دستگیرشدگان خیابان انقلاب وصال در تهران توسط نیروی امنیتی ، مسعود صدر الاسلام شکنجه و تجاوز جنسی افراد نیروی امنیتی ایران به دستگیر شدگان را شخصا او پیش می برد.
و هم زمان بسیاری از همکاران قدیمی وزارت اطلاعات ایران را به سالن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی , مقابل مسجد بلال در تهران ،به منظور کمک بازجویی و شکنجه ایرانها دعوت نمود،

در این جلسه لو رفته مسعود صدر الاسلام از پیام مستقیم علی خامنه ای به رئیس قبلی اش در وزارت اطلاعات ایران بنام حبیب(داعشی)که بعدها  وزارت خارجه ایران با مشخصات جدید و به عنوان دیپلمات منتقل شده بود،

میگوید:” ما بنا بر دستورِ حضرت آقا اجازه ( علی خامنه ای ) قتل عامِ” معترضین را داریم.

در مقطعی زمانی حیات قاسم سلیمانی تروریست رژیم ایران مسعود صدر الاسلام با حفاظت فیزیکی به بغداد برای دیدار سلیمانی تردد داشت! مسعود صدر الاسلام به تعداد بسیار زیادی مرتکب شکنجه و قتلِ جوانان مخالف حکومت دیکتاتوری ایران زمین در سطح کلان شده است. وبشدت ذوب در ولایت علی خامنه ای و از او از تفکر گروهگ اسلامی داعش تندتر است.

🔺️بشنوید

YouTube player

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.